onsdag den 30. juni 2010

ER I DERUDE RÅÅÅÅSKIIILDE!!??!?!?!

Så er det endelig blevet tid til årets Roskilde festival!
Jeg tager derned i morgen og håber på dejligt vejr, fantastiske mennesker og skøn musik.

Jeg tænkte, at jeg ville give et par bud på hvad jeg skal se dernede.

Gorillaz

Allerede i morgen spiller det band som jeg nok har størst forventninger til og som jeg aldrig har set live, nemlig Gorillaz.
Det må være et syn i sig selv, at se et band der kun består af animerede figurer, så jeg er ret spændt på hvordan det forløber, og se hvilke gæster de har valgt at tage med.

Gorillaz - Feel Good Inc. (ft. De La Soul)



Kasper Spez
puha.. Man skal være frisk kl. 13.30 på lørdag. Der går DK's pt. bedste rapper nemlig på. Så du kan roligt regne med at finde mig på forreste række på Cosmopol der.
Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har set denne langelænder, men der er altid garanti for et nærværende show med en fantastisk stemning som man ikke finder andre steder end til en Kasper Spez koncert. Nå ja.. og sæbebobler.. masser af sæbebobler!!!

Kan desværre ikke finde en liveoptagelse i god kvalitet, så i får lige mit favoritnummer fra hans nyeste plade, Fantasten istedet :)

Kasper Spez - Trøstepræmier



Brother Ali


Den amerikanske rapper, Brother Ali, er virkelig en fantastisk mc og en dygtig entertainer. Jeg har oplevet ham én gang før på Lille Vega, hvor han havde puplikum i sin hule hånd - specielt da han lagde salen ned med en virkelig potent acapella rap.
Kort sagt er han alt hvad en mc skal være: teknisk dygtig, en god performer og hans tekster er fantastiske.

Brother Ali - Tight Rope



Jack Johnson

Du kan roligt regne med, at jeg, søndag eftermiddag sidder ved Orange scene med en kold bajser og hører surferboy #1 - Jack Johnson. Mere laidback musik skal man lede længe efter. Solen har bare at skinne :)
Glæder mig virkelig til at se ham, og jeg håber på at han giver et godt show.

Jack Johnson - Banana Pancakes




The Prodigy

Åh shit!! Lørdag nat bliver der for alvor varmt foran Orange! Der står den på raverpunk fra de britiske The Prodigy. Det er 5. gang at jeg skal se dem, og jeg glæder mig ligeså meget som jeg har gjort de andre 4 gange. De er nok mit favorit liveband, og de er helt klart ét af de bands som man skal se live, da de virklig giver den 110% plus at der også plejer at være godt smadder på lysshowet. Eejjjjj jeg glæder mig så meget til at se dem igen, på trods af at det er 6 mrd. siden jeg så dem sidst.

The Prodigy - Take me to the Hospital



Udover det, så ser jeg også virkelig frem til at se Muse, Den sorte skole, the floor is made of lava, Möterhead og Julian Marley.

Det var det for i dag - jeg må hellere komme i gang med at pakke. Go' festival til dem der skal derned og i andre må også have det rart :)

P.S. pga. Roskilde bliver der desværre ikke noget Soul Sunday indlæg i denne uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar