fredag den 18. juni 2010

Video, video, video! - In This World


Der findes rigtig, rigtig mange røvsyge musikvideoer...

Men der findes heldigvis også nogle rigtig fine eksempler, der nogle gange er hylende morsomme, eftertænksomme og sommetider, bare hamrende flotte eller super originale.

Jeg har tænkt mig at vise en god håndfuld af mine favorit musikvideoer, der netop indeholder nogle af de ovenstående elementer.

Jeg håber at du ser noget som du ikke har set før, eller noget som du måske havde glemt alt om.

Dagens video er fra Mobys 2002 album "18"
Udover, at det er et rigtig flot og mellow nummer, som kun Moby kan lave det, så er videoen virkelig sød, men også lidt trist.

Kort fortalt, så handler den om en flok aliens der kommer til jorden for at møde dens befolkning, men det er sværere end de lige havde regnet med :(

Videoen er en god blanding af animation og rigtig film, og man kommer virkelig til at føle med de små væsner.

Jeg håber at i kan lide den, og kom endelig med bud på jeres favorit videoer.

Bonusinfo: Moby spiller selv en lille rolle i videoen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar