søndag den 26. januar 2014

Det Godt Nok debuterer som radioprogram


I år fylder bloggen 4 år og i den forbindelse tænker jeg at det er blevet tid til at ekspandere lidt i Det Godt Nok universet.
Det resulterer i at jeg, den 4. februar, debuterer som radiovært på mit helt eget program "Det Godt Nok" der vil blive en del af Radiosyndikatets nye sendeflade.

Programmet vil have fokus på rapmusik og i hvert program vil der blive taget et nyt musikalsk tema op. Dog vil der altid være plads impulsive sidespring i musikken. 
Der bliver ikke tale om et mainstreamprogram hvor man kan høre den nyeste trend fra USA, men der vil derimod blive kigget tilbage på hip-hoppens brede spændvidde og der vil både være plads til klassikerne og de glemte perler. 

Jeg håber virkelig at i har lyst til at lytte med, da det uden tvivl er sjovest at lave radio hvis der er nogen der lytter med. 

Programmet vil blive sendt hver anden tirsdag (i de lige uger) kl. 20-22 med start tirsdag den 4. februar og det kan streames direkte på radiosyndikatet.dk 


Skulle man ikke have mulighed for at lytte med live, vil alle programmer blive gemt i et arkiv, så man har mulighed for at lytte med når det passer dig bedst.

Det betyder også at bloggen vil blive nedprioriteret lidt i forhold til radioprogrammerne, men jeg lover at den ikke dør helt. 
Jeg håber at vi lyttes ved :)

Peace - DGN









Ingen kommentarer:

Send en kommentar