søndag den 30. marts 2014

En kort fornøjelse



Ikke alle nyheder er sjove at berette om, og denne er desværre en af de kedelige af slagsen.

Jeg er ked af at fortælle, at det blev til en ganske kort fornøjelse for mit radioprogram, der debuterede tilbage i februar. Kun to programmer blev det til, inden Radiosyndikatet desværre blev opløst.

Det er selvfølgelig super ærgerligt, da jeg havde set frem til en masse i timer i selskab med jer og med en masse fantastisk rapmusik. Men det har helt sikkert været rigtig sjovt at prøve kræfter med at andet format end det skrevne ord. 
Der har været arbejdet på at finde et fornuftigt alternativ, men det er ikke lykkedes mig at finde en tilfredsstillende løsning, så derfor vil der ikke komme flere radioprogrammer fra min hånd, sådan som situationen ser ud pt.

Én ting er dog sikker: bloggen fortsætter ufortrødent og desuden den kan den til sommer, fejre 4 års fødselsdag!

Der skal naturligvis lyde en stor tak til dem der støttede op omkring programmet og lyttede med.
De to programmer der nåede at blive sendt, kan stadig høres lige her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar