søndag den 29. maj 2016

Annelise er kommet for at rappe - ik' for at danse med dig

Still fra Youtube / Glen Ramsland
Tilbage i januar debuterede Struglaz-rapperen Annelise med nummeret "Frisk Fiks". Som jeg skrev dengang, var hun et friskt pust på den danske rapscene, og lige siden debuten har jeg set frem til at høre mere fra den friske femcee.

Nu er Annelise endelig klar med med en opfølger: "Cypher x For Sig", hvor hun denne gang står på egne ben. Rapperen beviser på det her nummer, at hun sagtens kan klare sig uden Mund de Carlo.
Der er ingen tvivl om, at jeg virkelig er nede med det her nummer. Levering og rim sidder lige i skabet, og hun flower elegant og ubesværet over det super funky Timbaland-inspirerede beat fra hendes faste producer "Genius".

Annelise ved hvad hun vil: "Jeg er kommet for at rappe, ik' for at danse med dig", og jeg kan kun sige: Bliv endelig ved med det, Annelise. Jeg ser frem til at høre mere!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar