mandag den 9. maj 2016

Et ærligt nej er altid bedre end et falsk ja



Efter sidste års mesterlige ordspilsøvelse i form af albummet "Ordene Først", er Mund de Carlo nu ved at være klar med sit næste udspil, der har fået titlen "Ja Nej Måske"


Der er tale om en EP med tre skæringer. Der er stadig tale om en konceptudgivelse, men ordspillene er trådt i baggrunden og teksterne er i stedet fokuseret omkring de valg og beslutninger vi træffer hver eneste dag, og hvilke konsekvenser de har for os selv og vores omgivelser.



Mund de Carlo siger selv om den kommende EP, der udkommer mandag den 15. maj:


"Jeg har prøvet at være så ærlig overfor mig selv som muligt, og inddraget dele af mit liv, som jeg ikke før har skrevet om. Emnet er dog mest spændende fordi alle har et forhold til det, og fordi alle har haft sine egne kampe med alle tre valgmuligheder." 


Førstesinglen "Nej" er netop kommet online, og der er tale om et teksttungt nummer på lidt over seks minutter, der kræver meget af lytteren. Derfor vil jeg anbefale at du smækker dine bedste hørebøffer på, og dykker ned i det nyeste udspil fra Carlos.  


Husk i øvrigt, at Mund de Carlo giver koncert i Pumpehuset på fredag den 13. maj. Her kan du garanteret høre de nye numre, samt tage en tur med i rapperens potente bagkatalog.
Info og billetter kan findes lige her.



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar